בחירת חלונות מעוצבים

חלונות מעוצבים – כל הרעיונות

חלונות הבית חשובים עבור לא מעט דברים בבית. חלונות מעוצבים מאפשרים זרימה של אוויר בבית או בדירה. אם הפרישה של חלונות מעוצבים בבית לא מאפשרת זרימה טובה של אוויר, הבית מרגיש דחוס, לא נעים להיות בו ונוטים להדליק את המזגן יותר מאשר בדירה עם פרישה טובה של חלונות.
גם אנשים ללא בעיות נשימה לא ירגישו בנוח בדירה עם חלונות שלא מאפשרים לאוויר להסתובב בחדר, בדירה בלי רוח קרירה ונעימה בערבים. זה דבר שלא מרבים לחשוב עליו עד שנמצאים במצב שהחלונות לא מאפשרים זאת.
יש חשיבות למיקום חלונות מעוצבים לא רק מטעמי דחיסות האוויר בדירה אלא גם בגלל הנוף. רבים מאיתנו אוהבים חלונות מעוצבים גדולים שמאפשרים לנו להסתכל מבעדם אל העולם שבחוץ בנוחות יתרה. אבל אם החלון הגדול הזה שכה רצינו פונה לדירה בבניין לידנו אז למה הוא טוב? לא כולנו אוהבים להציץ אל תוך חייהם של הסובבים אותנו, וגם אם אנחנו כן אוהבים להציץ מתוך חלונות אל השכנים, עדיין היינו מעדיפים שיהיו חלונות מעוצבים גדולים ומושקעים ויפנו לנוף אמיתי – לשקיעה, לים, לעיר שתחתינו, לא למשפחה שממול שבאותה מידה שאנחנו יכולים לצפות בה מעבר לחלונות, גם היא יכולה לחדור לחיינו, ואת זה אנחנו בטח לא אוהבים.
אם חלונות מעוצבים יפים וגדולים פונים לשכנים, אנחנו נוטים לעטר אותם בווילונות, ולהגיף את התריסים תכופות וזה פספוס של כל הרעיון קיום חלונות בבית. פרט לכך ששוב, אנו נתקלים בבעיית דחיסות האוויר, אנחנו גם לא נהנים מנוף.
אם כן, כאשר אנו מתכננים מיקום חלונות מעוצבים מאלומיניום בדירתנו, בין אם לפני שהדירה כבר קיימת, או בזמן שיפוצים, יש לזכור את עניין זרימת האוויר בין חלונות מעוצבים שונים, יחד עם הצורך שחלונות מעוצבים לא יפנו ישירות לשכנים.

              

5 (100%) 1 vote[s]
image/svg+xml image/svg+xml



?יש שאלות

השאירו מספר טלפון ונציגינו יחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ