חשיבות ניקוי חלונות בבית פרטי

חלונות בבית הם חלק מאוד חשוב ונחוץ. אנחנו לא יכולים לדמיין לנו בית בלי חלונות ואפילו שהות בחלל שאין בו חלון גורם לתחושה של מחנק, לחושך ולתחושה לא נעימה. כיום משקיעים הרבה מאוד בעיצוב החלונות הן מבחינת הגודל והמיקום שלהם והן מבחינת החומרים המרכיבים את החלונות. מסגרות האלומיניום שיש היום מאפשרים ליצור מגוון אלמנטים ודוגמאות שונות וכך כל חלון הופך ליצירת אומנות של ממש.

חלונות חייבים לנקות!

אז נכון שהחלון אמור להיות יפה, מרשים, מעוצב בחן אך הדבר החשוב ביותר זה הניקיון של החלונות. אם החלונות אינם נקיים, אובד כל היופי שלהם. החלון לא יתרום כלל לחלל. הוא יגרום למראה מוזנח ומרושל, הוא ייצור תחושה של חוסר טיפוח ולמעשה לא יהיה ממנו את התועלת הרצויה.
זו הסיבה כי יש להשקיע כל כך בטיפוח החלונות. לא פעם, החלונות הבוהקים מעניקים לכל הבית מראה נקי ומבריק גם אם כל השאר לא ממש מטופח ומתוחזק.

ניקוי חלונות בבית פרטי

איך מנקים את החלונות?

אז אם מדובר בחלונות סטנדרטיים, בבית הממוקם בקומה נמוכה, אפשר בהחלט להסתדר עם המשימה בצורה קלה. בעזרת חומר ניקוי טוב המיועד לניקוי שמשות יחד עם סמרטוט מתאימה לזגוגית, אפשר יהיה להבריק את החלונות. השמשות תהיינה בוהקות ממש לאחר הניקוי. חשוב לזכור כי יש לנקות גם את המסגרת של החלון כמו גם את המסילות על מנת שאלו יהיו מתוחזקים, מטופחים ונקיים.

מה עושים עם הצד האחורי של החלון?

אז כבר הזכרנו כי אם מדובר בקומה נמוכה, הרי שלא ממש בעיה להגיע גם אל הצד האחורי של החלון. אם זו קומת קרקע, ברור כי אפשר לנקות את החלון כאשר עומדים מחוץ לבית. אך אם מדובר בקומה גבוהה, כאן הסיפור הוא כבר הרבה יותר מורכב.
אז יש חלונות בעיצוב כזה שניתן  לשלוף בקלות, לנקות אותם היטב משני הצדדים ופשוט להשיב אותם למקומם. אך את החלונות הגדולים מאוד, אלו עשויים להגיע עד למשקל של עשרות קילוגרמים, לא תהיה אפשרות של ממש לשלוף ואחר כך גם להחזיר. אלו הם החלונות אשר דורשים את שירותי הסנפלינג.

ניקוי חלונות בסנפלינג – מה זה אומר?

כאשר אנחנו מדברים על ניקוי חלונות בסנפלינג, אנחנו למעשה מדברים על שירות ייחודי אשר ניתן בשנים האחרונות לצורך טיפול באזורים גבוהים בצדדים החיצוניים של מבנים. אם זה לצורך ביצוע איטום ואם זה לצורך תיקונים מסוגים שונים וכן עשוי הסנפלינג לסייע בעת הצורך בניקוי חלונות.

כאשר ציוד הסנפלינג נכנס לתמונה, ניתן בקלות לשלשל את העובד אל הנקודה המבוקשת על מנת שהוא ינקה את החלון. על פי רוב השירות יהיה יעיל במיוחד והחלונות יבהיקו ויבלטו הודות לניקיון היסודי.

מנקים ושומרים על הבטיחות

אם דברנו על ניקוי חלונות בסנפלינג, הרי ברור כי מדובר בניקיון שהוא לא כל כך שגרתי והוא דורש את העבודה של צוות מיוחד לצורך כך. חשוב לזכור כי עבודה עם ציוד סנפלינג היא עבודה מסוכנת. היא דורשת שהות בגובה בתוך ציוד גלישה והיא חייבת להיעשות בעזרת ציוד מתאים. על מנת לבצע את הניקיון של החלונות בעזרת ציוד הסנפלינג, חובה לפנות אל חברה אחראית אשר מציעה את השירות המקצועי והנכון ביותר עם ציוד תקני לחלוטין, עם בקרה אחר העבודה ועם ניהול תקין וחוקי מבחינת נהלי הבטיחות. אף אחד אינו מוכן להקריב חיי אנשים עבור ניקיון החלונות שלו. על כן יש לשים לב כי הכול נעשה בצורה הכי נכונה והכי בטיחותית.

Rate this post
image/svg+xml image/svg+xml



?יש שאלות

השאירו מספר טלפון ונציגינו יחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ